Młoda, atrakcyjna, pozna solidnego i bogatego sponsora – takie hasło pojawiło się na bannerze reklamowym Kraków Arena. Jej operator – Agencja Rozwoju Miasta – szuka sponsora do nowiutkiej hali sportowo-widowiskowej. To nie będzie przelotny romans, ale – jak zaznaczają samorządowcy – związek „na lata” – informuje Puls Biznesu.
W środę ruszył konkurs na sponsora tytularnego Kraków Areny – obiektu, który gościł już m.in. polskich siatkarzy. Jak zaznacza w zaproszeniu Zbigniew Rapciak, szef Agencji Rozwoju Miasta (ARM), celem jest wyłonienie partnera, z którym ARM będzie mogła budować wartość hali (…)
Więcej / źródło: Puls Biznesu (pb.pl), 27.08.2014;
fot. Stefan Andrej Shambora (to nie jest reklama hali, lecz ilustracja jej hasła reklamowego).
Swoją opinię o haśle reklamowym hali można słać na adres Agencji Rozwoju Miasta: [email protected]