“Tata bliżej dziecka” – kampania bilboardowa w 16 miastach

“Tata bliżej dziecka” to druga część kampanii “Tato Polski”, realizowanej przez Pełnomocniczkę Rządu do spraw Równego Traktowania. Celem kampanii jest zachęcanie ojców do tego, aby spędzali więcej czasu ze swoimi dziećmi.

tato_polski_bilboard.wersja.el_._strona_23Bilboardy przedstawiają, podpisanych z imienia i nazwiska, ojców zajmujących się swoimi dziećmi. Pan Łukasz Oczkowski w zacytowanej na bilboardzie wypowiedzi mówi, że “Ojcostwo to przywilej bycia jedną z dwóch najważniejszych osób na świecie”. Dla pana Łukasza Mazura z Nysy bycie tatą jest “codzienną przygodą”. Dla pana Janu Cruz z Bydgoszczy bycie ojcem “to być dla mojego syna Supermanem”.

W ramach projektu powstał również informator, z którego ojcowie mogą dowiedzieć się, jakie urlopy im przysługują.

Wzory wszystkich bilboardów możemy obejrzeć online.

***

Źródło ilustracji: strona Pełnomocniczki Rządu ds. Równego Traktowania

Rozwój wolontariatu w fundacji Feminoteka jest możliwy dzięki dofinansowaniu rozwoju instytucjonalnego w ramach Programu Obywatele dla Demokracji finansowanego z Funduszy EOG.

logo batory


Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *